SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizja najskuteczniejszym medium reklamowym

Telewizyjne reklamy są bardziej zapamiętywane i bardziej skuteczne niż umieszczane w jakimkolwiek innym medium.

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmy YouGov i Deloitte na zlecenie organizatorów Międzynarodowego Festiwalu Telewizyjnego w Edynburgu.

64 proc. respondentów oglądających reklamy w telewizji stwierdziło, iż są one jednym z trzech mediów reklamowych, które mają na nich największy wpływ. Na drugim miejscu znalazła się tutaj prasa codzienna, na którą wskazało 30 proc. badanych, a następne w kolejności były czasopisma, radio oraz outdoor. Tymczasem prawie co czwarty pytany powiedział, że reklama nie ma na niego żadnego wpływu.

Badanie pokazało również, że reklama telewizyjna ma największą szansę na zachęcenie odbiorców do podjęcia jakiegoś działania. 44 proc. respondentów przyznało, że po obejrzeniu w telewizji reklamy szukało w internecie informacji na temat promowanej firmy lub produktu, 31 proc. dokonało jego zakupu w tradycyjnym sklepie, a 21 proc. zrobiło to online.

Dołącz do dyskusji: Telewizja najskuteczniejszym medium reklamowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl