SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sokołów zmienia logo

Działająca w branży mięsnej marka Sokołów wprowadza nowe logo. Jest ono bezpośrednią kontynuacją dotychczasowego znaku, a ideą zmian było jego unowocześnienie i uproszczenie.

Nowe logo łączy dwa filary Sokołowa, czyli tradycję i innowacyjność, na których firma buduje swoją pozycję i zgodnie z którymi rozwija asortyment.

Nowy znak graficzny jest ewolucją poprzedniego. Celem rebrandingu było uwspółcześnienie, poprawienie czytelności oraz uproszczenie logo. – Poprzedni znak firmowy towarzyszył nam przez wiele lat, ciesząc się ogromną rozpoznawalnością i symbolizując renomę marki Sokołów – mówi Przemysław Gostkiewicz, prezes zarządu Sokołów S.A. – Głównym założeniem wprowadzonych zmian było jego unowocześnienie, przy zachowaniu kluczowych, charakterystycznych wyróżników, do których nasi konsumenci są bez wątpienia mocno przywiązani. Sokołów to firma, która czerpie z tradycji to, co najlepsze, a jednocześnie jest prekursorem zmian w branży, kreuje trendy i słynie z innowacyjności. Nasze nowe logo jest wyrazem tych właśnie atrybutów Sokołowa.

Zobacz też: Sokołów z nową agencją strategiczno-kreatywną

Pozostawiono liść dębu

W nowym logo zachowana została kluczowa symbolika. Pozostał w nim charakterystyczny liść dębu z kształtem drzewa, obrazujący tradycję, siłę i stabilność. Wyraz „Sokołów” został uwydatniony, poprzez użycie większej, nowocześniejszej, bardziej klarownej typografii, wzmacniającej czytelność. Jednocześnie autorski krój fontu podkreśla oryginalność.

W nowym znaku graficznym wprowadzony został claim: „Tradycja od 1899”. To odwołanie do początku działalności dawnego zakładu w Poznaniu, którego tradycje kontynuuje Oddział Sokołów S.A. w Robakowie.

Zachowany został również nieodmiennie kojarzony z marką Sokołów głęboki, bordowy kolor, który ma podkreślać szlachetność i prestiż, zwłaszcza w połączeniu ze złotym odcieniem. Jednocześnie zastosowana biało-czerwona kolorystyka nawiązuje do polskości marki Sokołów.

Proces rebrandingu oznacza także wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej. Szata graficzna opakowań zostanie ujednolicona i odświeżona. Ich nowoczesna estetyka ma poprawić czytelność, wzmocnić rozpoznawalność i podkreślić wysoką jakość produktów. Pierwsze produkty w opakowaniach z nowym logo są już dostępne w sprzedaży. 

Dołącz do dyskusji: Sokołów zmienia logo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Wypadało by pokazać i stare i nowe logo.
1 0
odpowiedź
User
mike
Wypadało by pokazać i stare i nowe logo.


Ucięli gałęzie z drzewa i napis jest w poziomie, a nie pochylony. Zapewne nikt tego nie zauważy.
2 0
odpowiedź