Małgorzata Orzechowska z Grafprint wygrała konkurs UOKiK
Projekt autorstwa Małgorzaty Orzechowskiej z firmy Grafprint z Dąbrowy Górniczej będzie promował obchody XX-lecia Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
W związku z przypadającą w 2010 roku dwudziestą rocznicą powstania Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaplanowano szereg działań o charakterze informacyjno-edukacyjnym oraz promocyjnym, skierowanych do szerokiej opinii publicznej. Będą one miały na celu zwiększenie społecznej świadomości na temat roli i wpływu przepisów antymonopolowych oraz prawa ochrony konsumentów na życie gospodarcze i społeczne. Wśród wydarzeń realizowanych z okazji XX-lecia znajdą się konferencje, warsztaty, seminaria, wydarzenia kulturalne oraz liczne projekty wydawnicze i medialne.
W celu stworzenia spójnej oprawy graficznej wszystkich działań zaplanowanych w ramach obchodów jubileuszowych, w maju br. ogłoszony został konkurs na system identyfikacji wizualnej XX-lecia Urzędu. Do konkursu zgłoszono 163 prace prezentujące zróżnicowane ujęcie zadanego tematu. Zwycięzcę wyłoniła kapituła w skład której weszli: prof. Maciej Buszewicz z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, prof. Czesława Frejlich z Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, Justyna Kucharczyk z Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach, dr Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a także Barbara Mroczek i Anna Janowska z Departamentu Współpracy z Zagranicą i Komunikacji Społecznej UOKiK.
Spośród nadesłanych propozycji wybrano dziesięć, z których trzy zakwalifikowano do ścisłego finału. Za najlepszy uznano projekt autorstwa Małgorzaty Orzechowskiej z firmy Graftprint.
Autorem pozostałych dwóch logotypów jest Andrzej Budek z firmy
KOTBURY. Zwycięzcy zostanie zlecone opracowanie - na podstawie
projektu przedstawionego w konkursie - systemu identyfikacji
wizualnej XX-lecia Urzędu.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Orzechowska z Grafprint wygrała konkurs UOKiK