SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile Usługi Bankowe: promocje dla klientów T-Mobile, Robert i Anna Lewandowscy w reklamach (wideo)

Zaprezentowano ofertę T-Mobile Usług Bankowych, wspólnego projektu T-Mobile Polska i Alior Banku zastępującego Alior Sync. Ambasadorami reklamowymi nowej marki zostali Robert i Anna Lewandowscy.

T-Mobile Usługi Bankowe obejmują takie usługi - oferowane przez Alior Bank - jak rachunek oszczędnościowy, lokaty, pożyczki, karta kredytowa i przeniesienie kredytów z innych banków. Nie ma opłat za założenie i prowadzenie konta, wydanie karty debetowej, wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą oraz krajowe przelewy wykonywane przez internet. Z oferty mogą skorzystać użytkownicy wszystkich sieci telefonicznych.

Dodatkowe korzyści przygotowano dla klientów T-Mobile Polska. Nie ponoszą oni opłat za transmisję danych podczas korzystania z aplikacji mobilnej T-Mobile Usługach Bankowych na terenie Polski. Otwierając rachunek w nowej taryfie, abonenci sieci mogą od razu uzyskać dostęp do limitu kredytowego do wysokości tysiąca złotych na podstawie historii opłacania rachunków telefonicznych w T-Mobile.

Klienci T-Mobile mogą też zyskać do 500 zł rocznie bonusu lub zwrotu za różnego rodzaju aktywności. Osoby płacące kartą debetową w telefonie NFC mogą otrzymać 5 proc. zwrotu wartości tych transakcji (maksymalnie 50 zł miesięcznie lub 500 zł rocznie). Klientom korzystającym z oferty limitu w koncie nie będzie naliczane oprocentowanie dla zadłużenia do 500 złotych. Osoby, które wezmą co najmniej 10 tys. zł pożyczki na minimum 24 miesiące otrzymają 50 zł zwrotu za każdą spłaconą w terminie ratę (maksymalnie 500 zł). Z kolei użytkownik, który otworzy rachunek w T-Mobile Usługach Bankowych oraz przeniesie numer do T-Mobile i wybierze abonament Comfort lub Premium, dostanie do 500 złotych „za transfer”.

Ta pierwsza i ostatnia opcja jest prezentowana w kampanii reklamowej T-Mobile Usług Bankowych, której bohaterami są piłkarz Robert Lewandowski i jego żona Anna Lewandowska. Kreacją reklam zajęła się agencja DDB Warszawa, za działania w internecie odpowiada agencja Engine, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom. Akcja oprócz telewizji (stacje ogólnopolskie) i sieci (m.in. serwisy społecznościowe) obejmie wybrane pociągi PKP Intercity i TLK oraz punkty sprzedaży T-Mobile.

Użytkownicy, którzy otworzą konto w T-Mobile Usługi Bankowe, mogą również skorzystać z możliwości automatycznego doładowania konta telefonu w T-Mobile na kartę lub Heyah. Saldo w telefonie będzie uzupełniane na podstawie jednej z wybranych przez klienta reguł. Użytkownik otrzyma też dodatkowe 20 proc. doładowania  do wykorzystania na wszystkie usługi telekomunikacyjne.

Oferta T-Mobile Usług Bankowych jest dostępna w prawie tysiącu sklepach T-Mobile, poprzez buro obsługi abonenta tej sieci, a także w serwisie t-mobilebankowe.pl. Ponadto w wybranych 10 salonach sieci pilotażowo uruchomione zostaną osobne placówki T-Mobile Usług Bankowych, zapewniające pełen zakres obsługi bankowej.

Przypomnijmy, że T-Mobile Polska i Alior Bank nawiązały współpracę pod koniec ub.r. - To jest pierwszy rok działania, a ta usługa planowana jest na lata. W pierwszym roku nie spodziewamy się rewelacji. To będzie raczej wpływ na lata następne, ale już dziś setki osób pracuje po obu stronach, żeby tę ofertę przygotować - relacjonował dwa miesiące temu Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku (zobacz więcej). - Na początku nie będzie to zupełnie nowy produkt, tylko nowe podejście do tego produktu. Będzie może trochę inaczej wyglądał i sukcesywnie, już w następnym miesiącu, będzie się rozszerzał i bardzo mocno modernizował - stwierdził Mirosław Rakowski, prezes T-Mobile Polska (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: T-Mobile Usługi Bankowe: promocje dla klientów T-Mobile, Robert i Anna Lewandowscy w reklamach (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Makaron
Te 500 zł "za transfer" może przyciągnąć trochę ludzi, zawsze to można przeznaczyć na abonament/kupno droższego telefonu, a konto jak konto, wydaje się normalne, takie jak wszystkie.
0 0
odpowiedź
User
olki4k5
pedały
0 0
odpowiedź