Spoty sponsorskie promują odświeżony wizerunek Bakalland
Bakalland zmienia swoje logo i opakowania oraz wprowadza nowe kategorie produktów. Odświeżony wizerunek firmy promuje kampania obejmująca ogłoszenia prasowe i telewizyjne spoty sponsorskie.
Wprowadzone przez Bakalland nowe logo, opakowania i kategorie produktów mają wyrażać optymizm oraz intensywność smaku, zachęcając klientów do codziennego korzystania z nich w celu sprawienia sobie naturalnej przyjemności. Firma kieruje swoje produkty do mieszkających w dużych miastach kobiet powyżej 25. roku życia mających co najmniej średnie wykształcenie i zarabiających powyżej średniej krajowej.
Zmiany wizerunkowe Bakalland wspiera telewizyjna kampania reklamowa "Zajrzyj do paczki" prowadzona w październiku i listopadzie pod hasłem "Spraw sobie przyjemność". Akcja obejmuje 8- i 7-sekundowe spoty sponsorskie emitowane w Polsacie przy premierowych odcinkach serialu "Gotowe na wszystko", czwartkowych filmach w TVN oraz paśmie kostiumowym w TVN Style. Ogółem reklamy pojawią się ponad 200 razy, a w kwietniu 2009 roku nadawane będą również przy porannym przeglądzie prasy w TVN24. Ponadto przez cały rok Bakalland promuje się w prasie konsumenckiej i branżowej.
W kwietniu przyszłego roku kampania obejmie również 550 citylightów w wielkomiejskich punktach zainteresowania kobiet, takich jak centra handlowe, kina, restauracje, kawiarnie, kluby fitness, siłownie i salony kosmetyczne. Ponadto w ośmiu największych miastach przeprowadzony zostanie również sampling produktów tej marki, których próbki zostaną dołączone do jednego z ogólnopolskich dzienników.
Kreację kampanii oraz planowanie i zakup mediów przygotowała agencja ZenithOptimedia, natomiast za komunikację odpowiada agencja Ad Works.
Dołącz do dyskusji: Spoty sponsorskie promują odświeżony wizerunek Bakalland