Reklamy w programach online lepsze od reklam w telewizji
Odbiorcy są o 47 procent bardziej zaangażowani w reklamy emitowane podczas programów telewizyjnych oglądanych w internecie niż w oglądane na ekranach tradycyjnych telewizorów.
O 25 procent bardziej angażują się również w treści, jakie te programy zawierają, gdy oglądają je online - informuje serwis ars technica, powołując się na badanie firmy Simmons, będącej oddziałem Experian Research Services.
Aby sprawdzić poziom zaangażowania odbiorców, Uczestników badania proszono np. o ocenienie programów telewizyjnych, czasopism i stron internetowych, na podstawie jak były one dla nich "inspirujące" lub jak bardzo skłaniały do rozmowy na ich temat.
Poza telewizją, z badania wynika również, że odbiorcy są o 18 procent bardziej zaangażowani w internetowe reklamy niż w ich odpowiedniki w czasopismach. Również w przypadku artykułów z czasopism czytanych w sieci, poziom zaangażowania respondentów był wyższy (o 15 procent) w porównaniu z ich drukowanymi wersjami.
Badanie zostało przeprowadzone między październikiem 2006 a wrześniem 2007 roku. Jego wyniki oparto na 74.966 wywiadach wykonanych drogą internetową i telefoniczną. przeprowadzonych z dorosłymi Amerykanami na temat programów telewizyjnych, czasopism i stron internetowych, które oglądają, czytają i odwiedzają.
źródło: ars technica
Dołącz do dyskusji: Reklamy w programach online lepsze od reklam w telewizji