pkt.pl uruchamia Wirtualny Spacer po polskich miastach
Firma pkt.pl uruchomiła serwis "Wirtualny Spacer", w którym można obejrzeć wizualizacje centrów handlowych i głównych ulic Wrocławia. Funkcjonalność, która ma objąć inne miasta, jest skierowana do reklamodawców prowadzących działalność w prezentowanych w ten sposób miejscach.
W serwisie "Wirtualny Spacer" uruchomionym przez pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne pod adresem www.spacer.pkt.pl zamieszczone są panoramiczne obrazy wnętrz firm, sklepów i instytucji oraz głównych ulic we Wrocławiu. Wizualizacje przygotowano na podstawie zdjęć, na których zamazano twarze przechodniów. Dzięki temu firmy ogłaszające się w pkt.pl zyskują możliwość multimedialnego zaprezentowania potencjalnym klientom wnętrz swoich siedzib i punktów handlowych. Natomiast internauci mogą m.in. wirtualnie przechodzić po poszczególnych piętrach centrów handlowych, oglądając poszczególne sklepy.
pkt.pl liczy, że firmy będą zainteresowane promocją w startującym właśnie serwisie, dlatego chce wprowadzać do niego wizualizacje centralnych punktów kolejnych miast. - Aplikacja wyznaczy całkowicie nową jakość na rynku reklamy i za kilka lat będzie powszechnie stosowanym rozwiązaniem - przekonuje Ewa Kasiak, dyrektor działu internetu w firmie. pkt.pl w ramach rozwoju "Wirtualnego Spaceru" zamierza podjąć współpracę z partnerami zewnętrznymi, m.in. portalami turystycznymi.
Dołącz do dyskusji: pkt.pl uruchamia Wirtualny Spacer po polskich miastach