SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Patrizia Aryton rezygnuje z kampanii wizerunkowych na modelkach. "Jesteś Idealna, kiedy jesteś sobą"

Patrizia Aryton - polska marka modowa - rozpoczyna kampanię reklamową promującą kolekcję na sezon wiosna-lato 2020. W duchu hasła „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” autorzy akcji poszukiwanie piękna rozpoczynają od wnętrza wierząc, że najpiękniejsza kobieta, to kobieta żyjąca według swoich zasad.

Pomysł na kampanię „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” powstał podczas prac nad obchodami jubileuszowego roku 30-lecia istnienia marki Patrizia Aryton.

- Pomysł na kampanię powstał w trakcie przygotowań do obchodów jubileuszu 30-lecia istnienia marki Patrizia Aryton. Był naturalną konsekwencją misji marki, którą zamknęliśmy w słowach "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą". Kobieta marki Patrizia Aryton  to kobieta prawdziwa, która w każdej sytuacji pozostaje sobą, która nikogo ani niczego nie udaje. W naszej kampanii chcieliśmy opowiedzieć więcej o kobietach, które są prawdziwe w tym co robią i które są dla nas inspiracją. Dlatego to właśnie one prezentują nasze kolekcje. Nie są profesjonalnymi modelkami, ale właśnie dzięki temu nadają kolekcji nowy wymiar. To ich wnętrze, ich osobowość nadaje nadają całości odpowiedni styl- komentuje dla Wirtualnemedia.pl Justyna Sobierajska-Gadzińska, e-commerce marketing manager Patrizia Aryton.

Patrizia Aryton z kampanią „Jesteś Idealna, kiedy jesteś sobą”

Marka postawiła na oryginalny koncept promocyjny - do kampanii reklamowej zaproszono lokalne bohaterki z pięciu największych miast Polski - Krakowa, Wrocławia, Poznania, Warszawy i Trójmiasta.

W kryteriach wyboru bohaterek kampanii zaznaczono, że musi ona "zostawić wokół siebie kawałek świata lepszym, niż go zastała". - Często mówiąc o zmienianiu świata myślimy od razu o sprawach wielkich, wręcz globalnych. My chcemy pokazać, że bohaterką może być i jest każda z nas, która zmienia świat dookoła siebie w takim stopniu, w jakim jest to możliwe. Co wcale nie znaczy, że te działania są mniej ważne. Wręcz przeciwnie. Dlatego właśnie finalnie do tego jednego kryterium sprowadziliśmy klucz poszukiwania bohaterek - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Justyna Sobierajska-Gadzińska.

W kampanii „Jesteś Idealna, kiedy jesteś sobą” Patrizia Aryton wiosna-lato 2020 wzięło udział 11 wyjątkowych kobiet. Są to Ilona Adamska, Emilia Bartosiewicz-Brożyna, Angelika Chrapkiewicz-Gądek, Marta Klepka, Jagoda Kościk, Aneta Łanocha, Joanna Parafianowicz, Aneta Pondo, Dorota Raczkiewicz, Natalia Wodyńska-Stosik, i Sylwia Zarzycka.

W pierwszej odsłonie kampanii, która wystartuje 8 marca, poznamy pięć bohaterek prezentujących kolekcję wiosenną, projekty zimowe zaprezentują kolejne uczestniczki sesji. Ich wizerunki będą sukcesywnie pokazywane na kanałach internetowych marki Patrizia Aryton oraz w salonach firmowych na terenie Polski.

Jesienna edycja projektu zostanie otwarta w drugiej połowie sierpnia.

Wiosną w akcji "Jesteś Idealna, kiedy jesteś sobą" udział biorą:

Emilia Bartosiewicz-Brożyna - założycielka i prezeska Lady Business Club, ogólnopolskiej społeczności kobiet biznesu. Redaktor naczelna portalu biznesowego LadyBusiness.pl Pomysłodawczyni plebiscytu dla kobiet biznesu Lady Business Awards.

Jagoda Kościk - mieszka w Sopocie. Założycielka dziecięcego teatru muzycznego Baabus Musicalis, wokalistka, muzyk, działaczka społeczna, artystka. Jest twórcą ICTF SOPOT Międzynarodowego festiwalu Teatrów Dziecięcych. Od prawie 15 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą.

Aneta Łanocha - wraz z mężem i synem mieszka we Wrocławiu. Prowadzi biuro nieruchomości Patio. W wieku 13 lat zachorowała na anoreksję, z którą całkowicie poradziła sobie 7 lat temu dzięki technice uwalniania emocji dr Davida R. Hawkinsa. Obecnie codziennie zajmuje się rozwojem świadomości i uwalnianiem emocji, pomaga też kobietom cierpiącym na anoreksję.

Aneta Pondo - założycielka i redaktor naczelna magazynu "Miasto Kobiet", który ukazuje się w Krakowie od 2004 roku. Założyła też Klub Miasta Kobiet, czyli cykl spotkań dla kobiet z inspirującymi gośćmi oraz Fundację Miasto Kobiet, wspierającą kobiety w odkrywaniu ich potencjału. Organizuje i prowadzi spotkania, warsztaty i konferencje. Współorganizuje kobiece wyprawy rozwojowe.

Dorota Raczkiewicz - mieszka w Poznaniu. prezeska Fundacji Dar Szpiku, szefowa Drużyny Szpiku wspierającej chorych na nowotwory i ich rodziny. Mama czwórki dzieci. Była dziennikarka telewizyjna. Za swoją pracę charytatywną została odznaczona Srebrnym Krzyżem Zasługi przez prezydenta Bronisława Komorowskiego.

Kampania została przygotowana w firmie Patrizia Aryton. W zakresie doradztwa strategicznego markę wspierała agencja Whizbrand.

Dołącz do dyskusji: Patrizia Aryton rezygnuje z kampanii wizerunkowych na modelkach. "Jesteś Idealna, kiedy jesteś sobą"

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
A.
Świetny pomysł!
0 0
odpowiedź
User
Mona
"kampanii na modelkach"???!!! To po polsku?
0 0
odpowiedź
User
aff
Jakież to odkrywcze, oryginalne i niekomercyne...
0 0
odpowiedź