Maja Ostaszewska w reklamie TP - zobacz spot
W piątek, 5. października ruszyła kolejna kampania neostrady tp. Twarzą kampanii jest Maja Ostaszewska.
Komunikacja dotyczy nowej oferty promocyjnej nestrady, w której opcja 2 Mb jest dostępna w okresie promocyjnym za 14,90 zł. Istotnym przekazem jest również zaufanie, jakim mogą obdarzać neostrade aktualni i potencjalni użytkownicy - to jedyny dostęp, z którego korzysta na co dzień tak duża, liczona w miliony grupa odbiorców w Polsce. Wśród nich Maja Ostaszewska.
W ramach kampanii wykorzystane będą TV, radio, outdoor, prasa, internet i materiały POS.
Metryczka
Klient: Telekomunikacja Polska
Agencja: Testardo Red Cell
Branża: telekomunikacja
Typ kampanii: produktowa - multimedialna
Termin: od 5.10.2007
Grupa docelowa: ogół osób zainteresowanych usługą dostępu do
Internetu
Dom mediowy: Initiative Media
Dom produkcyjny: Banana Split
Manager projektu: Anita Bereza, Sylwia Stachurska, Błażej
Dancewicz
Art director: Joanna Włodek
Copywriter: Joanna Stankiewicz
Account: Joanna Markert, Justyna Popławska
Scenariusz: Joanna Włodek/Joanna Stankieiwcz
Reżyseria: Janek Hryniak
Zdjęcia: Marian Prokop
Montaż: Chimney Pot.
Dołącz do dyskusji: Maja Ostaszewska w reklamie TP - zobacz spot