Link4: Więcej za mniej (wideo)
W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa Link4. Akcja pod hasłem "Więcej za mniej" ma charakter wizerunkowi-sprzedażowy.
Startująca właśnie kampania Link4 reklamuje zarówno wizerunek tej firmy, jak i jej dwie oferty: Smart Casco i Gwarancja Zniżki. Kreacja opiera się na zabawie w skojarzenia - np. jeśli samochód to dynamiczny, jeśli mecz to o puchar, jeśli dzień to dobry - uzupełnionej o przyjemna muzykę i głos lektora. - Pokazujemy, że ubezpieczenie komunikacyjne nie wyczerpuje się na poziomie OC oraz AC, a Link4 ma bardzo szeroki wachlarz różnorodnych ofert w tym zakresie - opisuje Artur Więckowski, dyrektor departamentu zarządzania marką i komunikacji w firmie.
Akcja od 21 sierpnia jest prowadzona w radiu (Trójka, Radia Zet, sieć Drapacz Chmur). Od 31 sierpnia - w telewizji (TVN oraz ogólnopolskie stacje tematyczne), a w najbliższym czasie obejmie również internet (m.in. Wirtualna Polska, Onet, Interia, o2). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change Communication, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Link4: Więcej za mniej (wideo)