Kucharka reklamuje świeże kurczaki w KFC (wideo)
KFC wystartowało w telewizji i internecie z wizerunkową kampanią reklamową. Akcja podkreśla świeżość i wysoką jakość dań serwowanych w tej sieci restauracji.
Rozpoczęta 20 lutego telewizyjno-internetowa kampania reklamowa KFC ma budować wizerunek tej marki jako godnej zaufania wśród osób w wieku 19-29 lat. W 15- i 30-sekundowym spocie kucharka pracująca w restauracji tej sieci przekonuje, że serwowane w niej kurczaki nie były mrożone. - Chcemy, żeby nasi klienci nie tylko cenili smak potraw KFC, ale również mieli świadomość jak wielką wagę przywiązujemy do ich świeżości i jakości - uzasadnia kreację kampanii Anna Bednarska, brand manager tej sieci. - Wiele osób sądzi też, że lokale gastronomicznych szybkiej obsługi nie korzystają z usług kucharzy, tymczasem w każdej restauracji KFC pracuje taka osoba - dodaje. Jednocześnie w internecie uruchomiono serwis www.fresh.kfc.pl, w którym można wziąć udział w zabawie, poznać przy okazji tajniki przyrządzania świeżych kurczaków w KFC.
Akcja prowadzona jest na razie w telewizji (TVN, Polsat, TVN7, TV4, 4FunTV, TVN Warszawa i stacje z pakietu At Media), a w najbliższym czasie obejmie również internet (m.in. Onet.pl, Interia.pl i Gadu-Gadu).
Wykorzystywane spoty telewizyjne wyprodukowało studio Propeller Film, a serwis www.fresh.kfc.pl i działania w internecie przygotowała agencja Genero. Kreacją kampanii - zaplanowanej do 26 marca - zajęła się agencja Red8 Communications, a zakupem mediów - dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Kucharka reklamuje świeże kurczaki w KFC (wideo)