Kompania Piwowarska dodaje logo 'Żyj odpowiedzialnie'
Kompania Piwowarska wprowadza do swoich materiałów promocyjnych logo "Żyj odpowiedzialnie". Znak pojawi się również w punktach sprzedaży.
Wprowadzenie znaku "Żyj odpowiedzialnie" to element długofalowej polityki edukowania przez Kompanię Piwowarską konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. -Oprócz zamieszczania oznaczeń odpowiedzialnościowych na opakowaniach piwa i w reklamach telewizyjnych chcemy prowadzić nasze działania edukacyjne przy pomocy innych materiałów promocyjnych naszych marek - argumentuje Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. korporacyjnych firmy.
We wrześniu logo zostanie wprowadzone w reklamach prasowych, banerach internetowych i na plakatach wszystkich marek piwa należących do Kompanii Piwowarskiej, a także w punktach sprzedaży, m.in. na lodówkach z piwem. W spotach radiowych pojawi się natomiast stwierdzenie "Piwo to też alkohol. Żyj odpowiedzialnie". Wykorzystywane w tej akcji logo przygotowała agencja Double Brand.
Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska dodaje logo 'Żyj odpowiedzialnie'