SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internetowa kampania banku Nordea

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową promocyjnej oferty rachunku eFirma.

W promocyjnej ofercie wszyscy, którzy do końca 2006 roku założą rachunek eFirma, nie zapłacą za jego prowadzenie do 30 czerwca 2007 roku.

Kampania prowadzona jest w Internecie w popularnych portalach: interia.pl i wp.pl, w serwisie pb.pl oraz w formie linku sponsorowanego w google.pl. W przekazie reklamowym skoncentrowano się na ofercie bezpłatnego prowadzenia rachunku i łatwym dostępie do kredytu.

Zaplanowała ją warszawska firma Media Contacts. Za kreację odpowiada agencja WonderHouse z Gdyni.

Bezpłatny rachunek eFirma będzie też reklamowany w prasie – w wybranych dziennikach lokalnych.

Dołącz do dyskusji: Internetowa kampania banku Nordea

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl