IMG Worldwide z CCTV
Zajmująca się marketingiem sportowym firma IMG Worldwide zawarła 20-letnią umowę z chińską telewizją państwową CCTV.
Dzięki temu IMG będzie organizować nowe wydarzenia sportowe w Państwie Środka oraz sprzedawać prawa sponsorskie do tych imprez - informuje serwis Brand Republic.
Celem porozumienia, które będzie funkcjonować pod nazwą CCTV-IMG Sports Management Company, jest wykorzystanie rosnącego zainteresowania sportem w Chinach, głównie dzięki rozpoczynającym się w piątek igrzyskom olimpijskim w Pekinie.
Firmy będą produkować i posiadać prawa do serii wydarzeń sportowych oraz programów telewizyjnych multimedialnych, służących jako nowa platforma dla sponsorów.
To pierwszy przypadek w historii, w którym firma zlokalizowana poza Chinami została wybrana do uczestniczenia w ekskluzywnym, wieloletnim i dotyczącym wielu sportów wspólnym przedsięwzięciu z CCTV. W 2005 roku próbowały tego koncerny News Corp. i Viacom, ale ze względu na kwestie regulacyjne rozmowy zostały zerwane.
CCTV jest największym na świecie nadawcą telewizyjnym, z liczbą 17 kanałów o zasięgu ogólnokrajowym oraz szeregiem stacji kablowych docierających łącznie do ponad miliarda ludzi.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: IMG Worldwide z CCTV