SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Godzilla reklamuje Europejski Fundusz Leasingowy

Rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego. Akcję, której głównym motywem jest Godzilla, przygotowały agencja Artegence oraz domy mediowe Mastermind i OMG Poland.

Nowa kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego w oryginalny sposób prezentuje jego zalety: klienci z jednej strony mogą finansować niemal wszystko (począwszy od samochodu osobowego, ciężarowego, maszyn, urządzeń, po sprzęt budowlany i IT), a z drugiej strony - zapewnia proste, przejrzyste rozwiązania. - Ubezpieczenia, auta zastępcze bez dodatkowych opłat, niska wpłata własna, profesjonalne doradztwo czy obsługa posprzedażowa - to elementy, które chcemy podkreślić w naszej  komunikacji, ubierając je jednocześnie w oryginalną i nietuzinkową kreację - opisuje Olaf Rurak, dyrektor departamentu marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.

Akcja reklamowa - zaplanowana do końca br. - obejmuje prasę branżową oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Artegence, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mastermind we współpracy z OMG Poland.

Dołącz do dyskusji: Godzilla reklamuje Europejski Fundusz Leasingowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl