SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Durex w nowej kampanii stawia na bliskość i bezpieczeństwo

Hasłem „Zakładamy się…” marka Durex we współpracy z SEXEDPL zachęca do skupienia uwagi na bliskości i bezpieczeństwie podczas sytuacji intymnych. Do akcji dołączył PlanBe, jeden z najbardziej popularnych artystów młodego pokolenia, który inspirował młodych ludzi do wspólnego rapowania o bezpiecznym seksie, w ramach konkursu „Zakładamy się, że nawiniecie o bezpiecznym seksie”.

Bezpieczny seks to recepta na pełnię bliskości, a co za tym idzie – przyjemność i brak stresu. A z racji tego, że w popkulturze, a w szczególności w rapie, nie mówi się o tym dostatecznie dużo, Durex wraz z SEXEDPL i artystą PlanBe chcieli to zmienić i zaangażować w tę zmianę innych, organizując konkurs, w którym każdy miał okazję… zarapować o bezpiecznym seksie. Zadanie polegało na zaproponowaniu wersów, łączących trzy kluczowe słowa: seks, bezpieczeństwo i prezerwatywa. Dla autora najlepszej propozycji przygotowano nagrodę – walizkę Rimowa wypełnioną prezerwatywami Durex Invisible wręczoną przez rapera i wkład w utwór specjalny PlanBe. Spośród uczestników konkursu organizatorzy wybrali także 10 osób, które otrzymały zestaw produktów Durex.  

Celem marki edukacja

Premiera utworu pt. „Ty i ja” miała miejsce podczas live’a na profilach Durex Polska oraz SEXEDPL. Spotkanie z fanami rozpoczęło się od rozmowy ekspertki SEXEDPL – seksuolożki i psycholożki Patrycji Wonatowskiej z Ewą Stępień na temat bezpieczeństwa i bliskości. Następnie do rozmowy dołączył artysta, a uczestnicy live’a jako pierwsi usłyszeli utwór jego, inspirowany wersami nadesłanymi w ramach konkursu. „Ty i ja” jest teraz dostępny dla wszystkich,  m.in. na platformie Spotify oraz na YouTube.

Celem marki Durex jest edukowanie Polaków, nie tylko w obszarze podstawowej edukacji seksualnej, ale znacznie szerzej. Chcemy, aby każdy z nas wiedział, że prezerwatywa to wciąż jedyna metoda antykoncepcyjna, która wspiera ochronę przed infekcjami przenoszonymi drogą płciową.  Jednocześnie, takie zabezpieczenie nie musi się wiązać z mniejszą przyjemnością. Naszymi produktami staramy się odpowiadać na realne potrzeby ludzi i pomagać im w (s)eksploracji, tak by seks był dla nich zarówno bezpieczny, jak i maksymalnie przyjemny – mówi Karolina Wierzbicka-Gajda, category manager 1wWellbeing Poland & EE, Reckitt.

Za ideę kreatywną oraz strategię kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa. Strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów powierzono OMD Group, a koordynację współpracy z influencerami w social mediach agencji Tears of Joy. Za komunikację PR kampanii odpowiedzialna jest agencja Big Picture. 

 

Dołącz do dyskusji: Durex w nowej kampanii stawia na bliskość i bezpieczeństwo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl