Czteryczwarte kreuje wizerunek piekarni "Nowakowski"
Agencja Czteryczwarte wygrała przetarg na obsługę reklamową nowej sieci piekarnio-cukierni Nowakowski.
Początek współpracy zaowocował stworzeniem nazwy i symbolu dla nowej firmy.
Nowo powstała sieć będzie oferować wypiekane na miejscu gorące pieczywo i produkty cukiernicze, produkowane w oparciu o tradycyjne receptury z rożnych części kraju i świata. Powstające w większych miastach Polski punkty sprzedaży mają wyróżniać się nowoczesnym charakterem.
Agencja Czteryczwarte zajęła się opracowaniem systemu tożsamości wizualnej dla sieci Nowakowski. Pierwszym etapem było stworzenie nazwy i symbolu. Spośród kilku rozważanych kierunków i wielu propozycji wybrana została nazwa "Nowakowski”, połączona z hasłem „Gorąco polecam", eksponująca nazwisko właściciela, znanego z wieloletniej tradycji piekarniczej.
Agencja przygotowała także obecnie realizowaną strategię wprowadzenia firmy na rynek. Jej efekty będzie można zobaczyć już wkrótce.
Dołącz do dyskusji: Czteryczwarte kreuje wizerunek piekarni "Nowakowski"