SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Klienci Bershki z darmowym dostępem do Tidala

Klienci sklepów Bershka na całym świecie otrzymają możliwość założenia konta z trzymiesięcznym darmowym dostępem do muzyczno-rozrywkowej platformy streamingowej Tidal.

W ramach rozpoczętej właśnie globalnej, długoterminowej współpracy we flagowych salonach Bershki na całym świecie zaaranżowane zostaną strefy muzyczne Tidal. Pierwszy taki sklep zaprezentowano w Mediolanie. Kolejne pojawią się w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii.

Strefy Tidal w sklepach Bershka

Klienci Bershki otrzymają w ramach umowy możliwość założenia konta na Tidalu z trzymiesięcznym darmowym dostępem do ponad 60 mln utworów i 250 tysięcy materiałów video.

W Strefie Tidal do dyspozycji klientów Bershki są siedziska, obok których znajdą się iPady i słuchawki.  Kupujący będą mieli również okazję uczestniczyć w ekskluzywnych wydarzeniach organizowanych w ramach Tidal X oraz spotkaniach „Meet&Greets” z gwiazdami.

Bershka (grupa Inditex) powstała w 1998 roku, obecnie ma ponad 1107 sklepów na 79 rynkach w Europie, Ameryce i Azji.

Tidal dostępny w 53 krajach, w ofercie ma 60 milionów utworów i 250 tys. wysokiej jakości wideo, w tym podcasty, wywiady, playlisty i program odkrywania młodych artystów Tidal Rising.

Dołącz do dyskusji: Klienci Bershki z darmowym dostępem do Tidala

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl