SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Amica w reklamach przekonuje, że sprzątanie może być przyjemne

Amica wystartowała z kampanią odkurzaczy pionowych pod hasłem "Na błysk!", której celem jest pokazanie, że nawet w okresie okołoświątecznym sprzątanie może być szybkie, łatwe i efektywne.

Przy pomocy działań digitalowych i social mediowych marka zaprezentuje praktyczne zastosowanie urządzeń sprzątających i ich korzystny wpływ na codzienne życie.

Trzonem kampanii są szeroko zakrojone działania digitalowe, na które składają się m.in. reklamy banerowe oraz cykl postów w social mediach. W komunikacji Amica stawia na edukację, pokazując odbiorcom, że odkurzacze pionowe mogą w prosty sposób rozwiązać większość problemów związanych z domowymi porządkami, zwłaszcza w okresie przedświątecznym.

W reklamach promowany jest odkurzacz pionowy VM XPro Aqua – bezprzewodowe urządzenie 3w1, które umożliwia odkurzanie na mokro (dzięki funkcji AquaEffect) i sucho (z użyciem czujnika kontroli zabrudzeń DustSensor), a także pełni funkcję odkurzacza ręcznego.

Model ten jest nagrodą w konkursie organizowanym na Facebooku w pierwszej połowie grudnia.

Działania digitalowe prowadzone przez markę Amica zostaną uzupełnione reklamy w prasie branżowej. Kampania jest realizowana przy współudziale agencji dotRelations i Value Media.

Dołącz do dyskusji: Amica w reklamach przekonuje, że sprzątanie może być przyjemne

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zer
Jak dla mnie najlepszy ręczny odkurzacz to Dreame T20 Pro, świetnie się sprawdza w moim domu, ma funkcje mopującą i dodatkową baterie
0 0
odpowiedź
User
Ewa
Również polecam z Dreame, akurat mamy T30 :)
0 0
odpowiedź
User
kira
Bo może być przyjemne :) jeśli ma się właśnie taki dreame:)
0 0
odpowiedź