SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja 2increatives zmienia identyfikację wizualną

Działająca od 2016 roku 2increatives, agencja kreatywna dedykowana głównie Instagramowi, z okazji swoich siódmych urodzin zmienia nie tylko identyfikacją wizualną, ale także oficjalnie rozszerza zakres usług.

Yanina Trapachka i Polina Hilburd - założycielki 2increatives - w ramach swojej agencji pracowały dla marek Porsche, Reserved, Chylak, BMW, Raffles, Chopin Vodka, Inglot, CCC, Charlotte czy Nutridome.

- Przez 7 lat agencja 2increatives specjalizowała się głównie w obszarze social mediów, a teraz oficjalnie staje się biurem kreatywnym oferującym kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu. Proces, który zachodził stopniowo - wynikał z osobistych chęci rozwoju, potrzeb naszych klientów oraz dynamicznie zmieniającego się rynku. Wierzymy, że ten rebranding i nowa identyfikacja wizualna to kolejny krok w naszej karierze zawodowej - komentuje Yanina Trapachka.

Na dole nowe logo agencji 

Nowa identyfikacja wizualna 2increatives łączy w sobie ponadczasowy logotyp, kolor - intensywny granat oraz znak graficzny - sygnet, będący wielokrotnym przecięciem cyfr „2”. Znak ten symbolizuje połączenie wszystkich klientów, usług oraz kluczowych wartości marki: długofalowych relacji, holistycznego podejścia i profesjonalizmu.

Za odświeżoną identyfikację wizualną oraz powstanie nowej  strony internetowej 2increative odpowiada dyrektor kreatywna Eliza Dunajska.

Jak podano w komunikacie "2increatives, już jako biuro kreatywne poszerza swoją ofertę o kolejne usługi m.in.: naming i tworzenie strategii marki od podstaw, identyfikację wizualną, web design, druk, animacje, key visuals, zarządzanie kampaniami reklamowymi
w Google i mediach społecznościowych, a także consulting i działalność edukacyjną". 

Dołącz do dyskusji: Agencja 2increatives zmienia identyfikację wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl