150 modeli do wyboru w reklamie Play (wideo)
Rusza kampania reklamująca ofertę Play, w której można wybrać dowolny model telefonu komórkowego. Osobna kreacja promuje HTC Hero.
Startująca właśnie kampania reklamowa Play podkreśla, że w tej sieci można wybrać dla siebie dowolny telefon komórkowy spośród ponad 150 modeli dostępnych na polskim rynku oraz przenieść numer nawet w jeden dzień. Kreacja w żartobliwy sposób pokazuje, że w Play to klient decyduje, z jakiego telefonu chce korzystać.
W ramach kampanii osobna kreacja reklamuje dostępny w Play telefon HTC Hero. Przekaz pod hasłem "Świat, który zależy od Ciebie" rozpoczyna się od widoku kosmosu, co ma podkreślać ogromne możliwości tego urządzenia.
.Akcja jest prowadzona w telewizji, prasie i internecie, a przekaz reklamujący dostępność w Play dowolnych telefonów pojawia się również w radiu, na outdoorze i w ramach działań ambientowych. Kreację kampanii przygotowały agencje reklamowe Brian (część reklamująca HTC Hero) i Change Integrated, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimediaGroup.
Dołącz do dyskusji: 150 modeli do wyboru w reklamie Play (wideo)