Wzrost wydatków na reklamę internetową firm z przemysłu farmaceutycznego
Wydatki na reklamę online przeznaczane przez firmy funkcjonujące w branży farmaceutycznej osiągną w bieżącym roku w USA poziom 975 milionów dolarów.
Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na raport eMarketera, oznacza to wzrost o 19 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Z kolei w przyszłym roku wydatki te mają przekroczyć poziom miliarda dolarów (dokładnie 1,19 miliarda dolarów). W roku 2009 wyniosą one 1,53 miliarda dolarów, a w 2010 1,95 miliarda dolarów.
Kategoria farmaceutyczna będzie w obecnym roku stanowić 4,5 procenta wszystkich wydatków na reklamę online w USA (w ubiegłym roku 4,9 procenta). Już za cztery lata wskaźnik ten wzrośnie według eMarketera do 5 procent, a wydatki wyniosą 2,2 miliarda dolarów.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamę internetową firm z przemysłu farmaceutycznego