Wzrost nakładów na reklamy w kinach
W ubiegłym roku wydatki na reklamy w kinach w USA zwiększyły się o 18,5 procenta i wyniosły 539,9 miliona dolarów.
Z najnowszych danych przedstawionych przez organizację Cinema Advertising Council (CAC) wynika, że tempo tego wzrostu było w zeszłym roku szybsze niż w latach 2005 i 2006, kiedy wydatki zwiększały się na poziomie około 15 procent - informuje serwis Mediaweek.
92 procent (494,6 miliona dolarów) tegorocznych nakładów zostało przeznaczonych na reklamy na ekranach, a pozostałe 8 procent (45,3 miliona dolarów) na inne promocje w budynkach kin.
Pełniący funkcją prezydenta CAC Stu Ballatt prognozuje, że dwucyfrowy wzrost wydatków na reklamy w kinach będzie kontynuowany "co najmniej przez kilka najbliższych lat".
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Wzrost nakładów na reklamy w kinach