SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wydanie "Polityki" o wybuchu II wojny światowej wsparte kampanią

12 sierpnia ukaże się wydanie specjalne "Polityki" poświęcone wybuchowi II wojny światowej. Będzie mu towarzyszyć kampania reklamowa.

Wydanie specjalne Polityki "1939. Jak rozpętała się II Wojna Światowa" ukaże się 12 sierpnia jednocześnie z regularnym numerem tego tygodnika. Będzie zawierać artykuły na temat przyczyn rozpadu Europy powersalskiej, bilansu 1939 oraz sylwetki strategów i kalendarium wydarzeń. 130-stronicowe czasopismo będzie kosztować 15,99 zł.

poltitykawojna


Wydanie będzie wspierać od 12 sierpnia kampania reklamowa w telewizji (TVN 24, Discovery Channel i Discovery World), radiu (Program III Polskiego Radia, Radio PIN, Radio TOK FM), prasie (Rzeczpospolita, Polityka, Forum) i internecie (Wirtualna Polska i Gazeta.pl). Kreację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja Adah Advertising, a czasy antenowe zakupił dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Wydanie "Polityki" o wybuchu II wojny światowej wsparte kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl