Wydanie "Polityki" o wybuchu II wojny światowej wsparte kampanią
12 sierpnia ukaże się wydanie specjalne "Polityki" poświęcone wybuchowi II wojny światowej. Będzie mu towarzyszyć kampania reklamowa.
Wydanie specjalne Polityki "1939. Jak rozpętała się II Wojna Światowa" ukaże się 12 sierpnia jednocześnie z regularnym numerem tego tygodnika. Będzie zawierać artykuły na temat przyczyn rozpadu Europy powersalskiej, bilansu 1939 oraz sylwetki strategów i kalendarium wydarzeń. 130-stronicowe czasopismo będzie kosztować 15,99 zł.
Wydanie będzie wspierać od 12 sierpnia kampania reklamowa w
telewizji (TVN 24, Discovery Channel i Discovery World), radiu
(Program III Polskiego Radia, Radio PIN, Radio TOK FM), prasie
(Rzeczpospolita, Polityka, Forum) i internecie (Wirtualna Polska i
Gazeta.pl). Kreację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja Adah
Advertising, a czasy antenowe zakupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Wydanie "Polityki" o wybuchu II wojny światowej wsparte kampanią