Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” liderem
W kwietniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Logo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu 2014 roku wyniosła 60 554 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 5,87 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 4,47 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 36 923 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy w ciągu roku zmniejszył się o 24,66 proc. do 28 996 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała najbardziej w zestawieniu, bowiem o 25,66 proc. do 23 109 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w kwietniu br. wyniosła 22 329 egz., po spadku o 9,15 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) zmniejszył o 28,06 proc. do poziomu 12 479 egz.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 431 |
60 554 |
60 554 |
98 000 |
64 328 |
64 328 |
Playboy |
70 000 |
36 993 |
36 923 |
75 000 |
38 652 |
38 651 |
CKM |
60 000 |
28 996 |
28 996 |
70 000 |
38 487 |
38 487 |
Logo |
62 300 |
24 826 |
23 109 |
69 000 |
36 142 |
31 086 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
42 245 |
24 328 |
22 329 |
54 997 |
25 179 |
24 579 |
Sukces |
23 684 |
12 664 |
12 479 |
34 712 |
17 999 |
17 346 |
W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku jedynym wzrostem wśród pism męskich - o 4,43 proc. - pochwalić się mógł „Men’s Health”. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM” - było to 1,34 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 431 |
60 554 |
60 554 |
98 520 |
57 986 |
57 986 |
Playboy |
70 000 |
36 993 |
36 923 |
70 000 |
36 929 |
36 929 |
CKM |
60 000 |
28 996 |
28 996 |
60 000 |
29 390 |
29 390 |
Logo |
62 300 |
24 826 |
23 109 |
57 100 |
24 956 |
23 169 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
42 245 |
24 328 |
22 329 |
58 001 |
33 435 |
31 250 |
Sukces |
23 684 |
12 664 |
12 479 |
24 482 |
14 204 |
11 819 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” liderem