SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” liderem

W kwietniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Logo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu 2014 roku wyniosła 60 554 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 5,87 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 4,47 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 36 923 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy w ciągu roku zmniejszył się o 24,66 proc. do 28 996 egz.

Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała najbardziej w zestawieniu, bowiem o 25,66 proc. do 23 109 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w kwietniu br. wyniosła 22 329 egz., po spadku o 9,15 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) zmniejszył o 28,06 proc. do poziomu 12 479 egz.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 431

60 554

60 554

98 000

64 328

64 328

Playboy

70 000

36 993

36 923

75 000

38 652

38 651

CKM

60 000

28 996

28 996

70 000

38 487

38 487

Logo

62 300

24 826

23 109

69 000

36 142

31 086

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

42 245

24 328

22 329

54 997

25 179

24 579

Sukces

23 684

12 664

12 479

34 712

17 999

17 346


W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku jedynym wzrostem wśród pism męskich - o 4,43 proc. - pochwalić się mógł „Men’s Health”. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM” - było to 1,34 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 431

60 554

60 554

98 520

57 986

57 986

Playboy

70 000

36 993

36 923

70 000

36 929

36 929

CKM

60 000

28 996

28 996

60 000

29 390

29 390

Logo

62 300

24 826

23 109

57 100

24 956

23 169

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

42 245

24 328

22 329

58 001

33 435

31 250

Sukces

23 684

12 664

12 479

24 482

14 204

11 819

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma męskie na minusie. „Men’s Health” liderem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ede
przeglądałem u dentysty te magazyny dla koniobijców... żenada
0 0
odpowiedź
User
Analityk1
Panie Gątoski, gratulacje! Sprzedajesz pan teraz Playboya i CKM-a w sumie tyle, ile 5 lat temu jednego albo drugiego i chciałeś się pan wtedy z powodu takiej nędzy sprzedać osobiście Super Expressowi. Co poszło, mister Gątoski, nie tak, że ciągle pan tym zdychającym biznesikiem orze?
0 0
odpowiedź
User
Miś Uszatek
Nie ma już żadnego studenta do darmowej pracy? Może wywalić naczlenych to będą pisać za stawki kasjerki z Tesco.
0 0
odpowiedź