Widzowie akceptują reklamy z darmowymi treściami wideo
Większość konsumentów uważa, że reklamy są rozsądnym kompromisem w zamian za możliwość oglądania darmowych materiałów wideo w sieci.
Z badania przeprowadzonego w lutym bieżącego roku przez Ipsos MediaCT na grupie 1100 internautów w wieku co najmniej 12 lat wynika, że 75 procent z nich oglądających treści wideo nie ma nic przeciwko reklamom w programach telewizyjnych i filmach online o ile w zamian za to otrzymają darmowe treści - informuje serwis Mediaweek.
2/3 respondentów uważa tak samo jeśli chodzi o reklamy umieszczane przy muzycznych, informacyjnych i sportowych klipach wideo.
To dobre wieści dla profesjonalnych twórców i tworzonych przez nich materiałów. Inaczej jednak wygląda sytuacja w przypadku amatorskich klipów umieszczanych w serwisach typu YouTube. Ponad połowa badanych uznała umieszczanie reklam przy tego typu treściach za nie do zaakceptowania.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Widzowie akceptują reklamy z darmowymi treściami wideo