SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VIVA dogania Wprost

W listopadzie 2006 tygodnik "Wprost" odnotował największe wpływy z reklam. Duży wzrost "VIVY".

"Wprost" (AWR Wprost) zmniejszył w listopadzie cennikowe wpływy netto z reklam do 11 262 729 zł, czyli o prawie 0,7 mln zł wobec analogicznego okresu 2005, ale i tak utrzymał pozycję lidera – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów, firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu uplasował się dwutygodnik Viva!, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 10 843 866 zł (prawie 5 mln zł więcej niż rok wcześniej).

Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi ”Polityka”  - 10,03 mln zł (spadek o 0,88 mln zł).

Tuż za podium znalazł się tygodnik "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 9,46 mln zł (spadek o 0,02 mln zł).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w listopadzie razem 224,08 mln zł, czyli o 12 proc. więcej niż w listopadzie 2005 r. 
 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc XI.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 224 081 073 zł
WPROST 11 262 729 zł
VIVA 10 843 866 zł
POLITYKA 10 033 506 zł
NEWSWEEK POLSKA 9 462 110 zł
TWÓJ STYL 7 527 810 zł
CLAUDIA 7 386 273 zł
PRZYJACIÓŁKA 7 123 505 zł
GALA 6 194 677 zł
PLAYBOY 4 936 266 zł
TELE TYDZIEŃ 4 920 018 zł

 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc XI.2005
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 199 793 263 zł
WPROST 11 922 500 zł
POLITYKA 10 888 420 zł
NEWSWEEK POLSKA 9 483 825 zł
CLAUDIA 7 338 353 zł
TWÓJ STYL 6 463 790 zł
VIVA 6 030 707 zł
ELLE 5 788 600 zł
GALA 5 557 040 zł
PRZYJACIÓŁKA 5 248 636 zł
TELE TYDZIEŃ 4 868 148 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: VIVA dogania Wprost

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl