SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VFP Communications kupił 'Business Media'

VFP Communications zakupiło od katowickiej spółki Business Media Group dwumiesięcznik 'Business Media'.

Magazyn porusza tematy dotyczące szeroko pojętej branży artykułów reklamowych i promocyjnych.

Zarząd VFP poinformował, że nowe pismo doskonale wpasowuje się w portfolio spółki. Wydawca zamierza przekształcić je w miesięcznik. W ramach stałych rubryk tematycznych pojawią się: newsy, nowe produkty, relacje z targów, prezentacje firm, eventy, analizy, raporty, porady prawne i finansowe a także felietony.

Pierwszy numer magazynu w nowej szacie graficznej będzie zaprezentowany podczas corocznych targów RemaDays.

– Mam nadzieję, że nasza działalność ułatwi dialog między marketerami a producentami i dystrybutorami artykułów reklamowych. Wierzymy, że stworzymy nowy kanał wymiany informacji przyczyniając się do lepszego zrozumienia oczekiwań marketerów, oraz dostarczymy im szerokiej wiedzy o usługach i produktach oferowanych na rynku – powiedział dyrektor strategiczny VFP Communications Juliusz Donajski.

Pismo będzie dystrybuowane w prenumeracie i sprzedaży egzemplarzowej.

Zarząd VFP nie podał do publicznej wiadomości wartości transakcji.

Dołącz do dyskusji: VFP Communications kupił 'Business Media'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl