Tylko „Przyjaciółka” zyskała wśród dwutygodników poradnikowych
W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”, która zanotowała jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 394 764 egz. i w porównaniu do lutego 2013 roku wzrosła o 1,52 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 8,25 proc. do 323 931 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 237 400 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 22,61 proc.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 178 143 egz., po spadku w skali roku o 22,29 proc.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
454 000 |
394 764 |
394 764 |
498 838 |
388 843 |
388 843 |
Tina |
414 885 |
323 931 |
323 931 |
479 897 |
353 055 |
353 055 |
Pani Domu |
326 570 |
237 491 |
237 400 |
353 965 |
306 857 |
306 766 |
Naj |
244 946 |
178 143 |
178 143 |
352 426 |
229 240 |
229 240 |
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 18,28 proc.) pochwalić się mogła „Pani Domu”. Z kolei najwięcej stracił w tym ujęciu „Naj” - było to 31,23 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
454 000 |
394 764 |
394 764 |
470 945 |
390 780 |
390 780 |
Tina |
414 885 |
323 931 |
323 931 |
424 400 |
338 027 |
338 027 |
Pani Domu |
326 570 |
237 491 |
237 400 |
249 103 |
200 808 |
200 717 |
Naj |
244 946 |
178 143 |
178 143 |
304 993 |
259 048 |
259 048 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Przyjaciółka” zyskała wśród dwutygodników poradnikowych