SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko 2 procent politycznych budżetów reklamowych na internet

Tegoroczne lokalne i prezydenckie wybory w Stanach Zjednoczonych przynoszą rekordowe wydatki na reklamę.

Zdaniem eMarketera, w ramach politycznych kampanii na reklamę online zostanie w bieżącym roku przeznaczonych 50 milionów dolarów - informuje serwis Marketing Charts. Kwota ta będzie jednak stanowić tylko od 1 do 2 procent ogółu politycznych budżetów reklamowych.

Już teraz największym wygranym wyborów prezydenckich jest telewizja, w przypadku której sami kandydaci szacują, że wydadzą na swoją promocję 800 milionów dolarów.

Zdaniem analityków eMarketera może to nie okazać się najskuteczniejszym posunięciem, jako że wielu wyborców wchodzi na witryny internetowe swoich kandydatów, a 42 procent dorosłych Amerykanów twierdzi, że informacje ze świata polityki zdobywa właśnie w sieci.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Tylko 2 procent politycznych budżetów reklamowych na internet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl