Tylko 2 procent politycznych budżetów reklamowych na internet
Tegoroczne lokalne i prezydenckie wybory w Stanach Zjednoczonych przynoszą rekordowe wydatki na reklamę.
Zdaniem eMarketera, w ramach politycznych kampanii na reklamę online zostanie w bieżącym roku przeznaczonych 50 milionów dolarów - informuje serwis Marketing Charts. Kwota ta będzie jednak stanowić tylko od 1 do 2 procent ogółu politycznych budżetów reklamowych.
Już teraz największym wygranym wyborów prezydenckich jest telewizja, w przypadku której sami kandydaci szacują, że wydadzą na swoją promocję 800 milionów dolarów.
Zdaniem analityków eMarketera może to nie okazać się najskuteczniejszym posunięciem, jako że wielu wyborców wchodzi na witryny internetowe swoich kandydatów, a 42 procent dorosłych Amerykanów twierdzi, że informacje ze świata polityki zdobywa właśnie w sieci.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Tylko 2 procent politycznych budżetów reklamowych na internet