Tygodnik Powszechny w grudniu ukaże się w nowym formacie
W grudniu Tygodnik Powszechny przejdzie gruntowne zmiany. Będzie ukazywał się w nowym formacie i kolorze. Cel: sprzedawać 100 tys. egz.
Koncern medialny Grupa ITI, do którego należy 49 proc. udziałów w Tygodniku Powszechnym, katolickim piśmie społeczno-kulturalnym, pracuje razem z zespołem pisma nad nową formułą. W rozmowie z GP Jan Wejchert, współwłaściciel Grupy ITI, ujawnił, że tytuł będzie ukazywał się w bardziej poręcznym formacie i kolorze, podkreślając, że zmiany wprowadzane będą rozsądnie. Spowodować mają wzrost atrakcyjności tytułu wśród młodszych czytelników, także przez wprowadzenie nowych dziennikarskich nazwisk. Nowa formuła ruszyć ma w ostatnim miesiącu tego roku.
- Chcemy, aby znalazł się w czołówce tygodników w Polsce. Osiągnięcie 50 tys., a z czasem 100 tys. sprzedanych egzemplarzy tygodniowo w dwa lata to wynik realny. Myślę, że Tygodnik może być też rentowny. Reklama czy sponsoring będą dopuszczalne - powiedział Jan Wejchert.
Dodał, że pismo przeszło właśnie badania rynku, które pokazały, że jego rozpoznawalność sięga 58 proc.
- To bardzo wysoki wynik, który pokazuje, że tytuł ma ogromny potencjał - podkreślił Jan Wejchert.
Koncern ITI kupił udziały w Tygodniku Powszechnym w kwietniu tego roku. 51 proc. udziałów nadal należy do Fundacji Tygodnika Powszechnego. Średnia tygodniowa sprzedaż wynosi około 19-20 tys. egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: Tygodnik Powszechny w grudniu ukaże się w nowym formacie