Tradycyjne media wciąż skuteczniejsze od cyfrowych
Reklamy pojawiające się w tradycyjnych mediach takich jak telewizja wciąż robią bardziej pozytywne wrażenie na konsumentach niż reklamy w mediach cyfrowych.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmy Yankelovich i Sequent Partners, które obejmowało 16 rodzajów mediów - informuje serwis NYTimes.com.
Oprócz telewizji, wśród tradycyjnych mediów znalazły się m.in. billboardy, czasopisma, prasa codzienna, radio oraz kino. Wśród mediów cyfrowych uwzględniono natomiast m.in. pocztę e-mail, internetowe banery, serwisy społecznościowe, gry wideo oraz serwisy wideo online (typu YouTube).
56 procent badanych oceniło wrażenie po zobaczeniu reklam w mediach tradycyjnych jako pozytywne wobec 31 procent w przypadku mediów cyfrowych. Negatywne wrażenie w przypadku reklam w mediach tradycyjnych miało 13 procent, a w przypadku reklam w mediach cyfrowych 21 procent respondentów. Z kolei na odpowiednio 32 i 48 procentach badanych reklamy nie zrobiły żadnego wrażenia.
źródło: NYTimes.com
Dołącz do dyskusji: Tradycyjne media wciąż skuteczniejsze od cyfrowych