SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Lis w Dwójce wygrywa z konkurencją

Emitowany od 25 lutego w poniedziałkowe wieczory w Dwójce nowy program Tomasza Lisa prawie dwukrotnie podniósł widownię pasma w którym jest pokazywany. Audycja pod względem oglądalności wyprzedza także nadawane w tym samym czasie propozycje konkurencji.

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu "Tomasz Lis na żywo" wyniosła 3,56 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie 24,60 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu programy emitowane przez TVP 2 w tym paśmie miały 1,79 mln widzów i udziały wynoszące 12,19 proc.

Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
10-03-2008 3 126 170 22,01% 13,03%
03-03-2008 2 976 493 20,53% 11,87%
25-02-2008 4 583 154 31,13% 20,76%
średnia 3 560 137 24,60% 15,16%


W porze emisji programu "Tomasz Lis na żywo" (poniedziałki 21.10 - 22.04) Dwójka jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu znajduje się z Polsat z udziałem na poziome 24,23 proc. Stacja ta nadaje w tym czasie filmy fabularne. Dalej plasują się: TVN (22,99 proc., "Na Wspólnej", "Szymon Majewski Show" i "Krok od domu") i TVP 1 (głównie "Teatr Telewizji"; 5,54 proc.).


Wszyscy 4+

Stacja AMR AMR % SHR %
TVP 2 - Tomasz Lis na żywo 3 560 137 9,92% 24,60%
Polsat 3 507 298 9,77% 24,23%
TVN 3 327 537 9,27% 22,99%
TVP 1 801 237 2,23% 5,54%


Wśród widzów show Tomasza Lisa dominują kobiety, ludzie po pięćdziesiątce, oraz mieszkańcy wsi i małych miast.



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 86 41,57%

Kobiety 113 58,43%
Wiek 4- 9 27 1,68%

10- 15 29 2,23%

16 - 19 18 1,13%

20 - 24 31 2,77%

25 - 29 37 3,15%

30 - 34 62 4,90%

35 - 39 44 2,93%

40 - 44 98 6,39%

45 - 49 87 6,72%

50 - 54 134 11,00%

55 - 59 159 11,45%

60+ 249 45,63%
Wlk.miasta Wieś 103 39,60%

< 50 tys. 109 25,94%

50-100 tys. 90 8,05%

100-200 tys. 86 6,84%

> 200 tys. 94 19,57%
Zawód Top management 82 6,79%

Pracownicy szczebla średniego 87 11,67%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 79 15,54%

Emeryci 211 54,59%

Inne 35 11,41%
Wykształcenie Podstawowe 104 45,84%

Średnie 119 35,79%

Wyższe 121 14,45%

Inne 28 3,92%


Na reklamach wyemitowanych wokół trzech pierwszych wydań programu TVP 2 zarobiła 1,6 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis w Dwójce wygrywa z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl