TNS: 4,2 wzrostu na rynku reklamowym w USA
W bieżącym roku wydatki na reklamę na rynku amerykańskim zwiększą się o 4,2 procenta.
Pierwsze sześć miesięcy przyniesie wzrost na poziomie 3,6 proc., podczas gdy w drugiej połowie roku wydatki zwiększą się o 4,7 proc. - informuje serwis Mediaweek, powołując się na prognozę firmy badawczej TNS Media Intelligence.
Według TNS, w obecnym roku internet po raz pierwszy prześcignie radio pod względem wydatków i udziałów w reklamowym torcie.
Faworytem amerykańskich reklamodawców pozostanie telewizja, która zanotuje 44,1 proc. udziałów w rynku - o 0,1 proc. więcej niż w minionym roku. Następne w kolejności będą: czasopisma (21,1 proc. udziałów w rynku, wzrost o 0,3 proc. w porównaniu z 2007 rokiem), prasa codzienna (17,2 proc., spadek o 1 proc.), internet (8 proc., wzrost o 0,9 proc.), radio (7 proc., spadek o 0,3 proc.) oraz outdoor (2,6 proc., bez zmian).
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: TNS: 4,2 wzrostu na rynku reklamowym w USA