SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TikTok startuje z konkursem „Make TikToks Contest”

TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do  pracowników branży marketingowej m.in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych. Wystarczy kreatywne podejście i niestandardowy pomysł na TikToka! Konkurs już ruszył a zgłoszenia można przesyłać do 10 marca.

Zadaniem konkursowym jest nagranie TikToka dla konkretnej marki, odpowiadającego na jeden z trzech tematów:
•    TikTok? To głupie? To wymyśl coś mądrego!
•    TikTok. To chwilowa moda? To wymyśl coś na dłużej!
•    TikTok? To nie dla mojej marki. To udowodnij, że tak nie jest!

„Konkurs „Make TikToks” to szansa na zaprezentowanie swojej marki w kreatywny i nietuzinkowy sposób, poszerzając przy tym grono potencjalnych klientów. Poprzez konkurs chcemy podkreślić, że TikTok jest idealnym miejscem do tworzenia wartościowych treści reklamowych, które może tworzyć każda marka – bez względu na branżę, czy skalę działalności. Najważniejsze są  autentyczność oraz spójność przekazu z DNA TikToka, które pozwalają brandom na dostarczanie użytkownikom platformy unikalnych doświadczeń. Właśnie takie kampanie generują najlepsze wyniki, często na poziomie nawet kilkudziesięciu milionów wyświetleń” – mówi Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Każdy projekt powinien być stworzony z myślą o marce, w której pracuje bądź dla której działania prowadzi uczestnik. Może on wziąć udział wyłącznie w jednej, wybranej kategorii konkursowej wykorzystując wybrany format reklamowy TikToka.  W kategoriach 1 i 3 uczestnicy powinni nagrać po jednym TikToku, natomiast kategoria 2 wymaga przygotowania trzech TikToków. Po stworzeniu nagrania należy wypełnić formularz konkursowy dostępny na stronie maketiktokscontest.pl Rejestracja zgłoszenia daje również możliwość otrzymania materiałów edukacyjnych na temat platformy.

15 marca jury w składzie: Michał Sadowski, założyciel Brand24, aktorka i TikTokerka Klaudia Halejcio, Rafał Drzewiecki, Head od Marketing w TikTok Polska oraz Maciej Waligóra, Executive Creative Director, DDB Warszawa, Przewodniczący Zarządu KTR ogłosi nominowanych.

Podczas oficjalnej gali, poznamy trzech zwycięzców, którzy otrzymają nagrody w postaci karty przedpłaconej o wartości 10 000 złotych oraz kredyt na wsparcie mediowe o wysokości 50 000 złotych.

Więcej informacji o konkursie wraz z jego Regulaminem znajduje się na stronie maketiktokscontest.pl.

Dołącz do dyskusji: TikTok startuje z konkursem „Make TikToks Contest”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Donald Trup
Tiktok ist scheisse!
0 0
odpowiedź