SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sukces książki o dziennikarstwie

Wysoka sprzedaż "ABC dziennikarstwa" książki M. Ziomeckiego, K. Skowrońskiego i T. Lisa

Wprowadzona na rynek pod koniec ubiegłego roku książka o dziennikarstwie "ABC dziennikarstwa" autorstwa Mariusza Ziomeckiego, Krzysztofa Skowrońskiego i Tomasza Lisa okazała się dużym sukcesem. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl do tej pory udało się już sprzedać ponad 20 tys. egzemplarzy. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

       

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

- Jak na książkę jednak niszową, wynik przeszedł moje najbardziej optymistyczne oczekiwania - mówi nam jeden z autorów książki Tomasz Lis.

- Jest to już dobry wynik, jak na podręcznik niewpychany uczniom na siłę w szkołach, czyż nie? - dodaje Mariusz Ziomecki, redaktor naczelny "Super Expressu".

Książka "ABC dziennikarstwa pojawiła się na rynku 2 grudnia. Na 100 stronach autorzy opisują niuanse pracy w mediach. "ABC dziennikarstwa" zostało pomyślane jako zwięzłe wprowadzenie do zawodu dziennikarza, oferuje rady i konkretne przykłady dla osób zainteresowanych pracą w prasie, radiu lub telewizji.

Do wydania dołączono CD-ROM z prezentacjami zarówno filmowymi i dźwiękowymi przygotowanymi przez autorów, które w praktyczny sposób uzupełniają treść podręcznika. Tomasz Lis przedstawia mistrzów amerykańskiego dziennikarstwa telewizyjnego, Krzysztof Skowroński porównuje materiały radiowe przygotowane przez polskie stacje oraz prezentuje archiwalne audycje z udziałem Andrzeja Woyciechowskiego. Mariusz Ziomecki natomiast pokazuje, w jaki sposób przygotować okładki gazet codziennych i magazynów, by przyciągnąć uwagę czytelnika.

"Trzej świetni dziennikarze pokazują, dlaczego takimi są" - tak krótko opisuje książkę profesor Jerzy Bralczyk.

Dołącz do dyskusji: Sukces książki o dziennikarstwie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl