Startuje "Machina Sport&Style"
Ukazuje się właśnie pierwszy numer czasopisma "Machina Sport&Style" - lifestylowego miesięcznika o sporcie. Wydająca czasopismo Platforma Mediowa Point Group chce wykorzystać w ten sposób popularność marki "Machina" i pozyskać czytelników niekoniecznie śledzących na bieżąco tabele rozrywek, ale interesujących się sportem i prowadzących aktywny tryb życia.
- "Machina Sport&Style" nie jest typowym pismem dla kibiców. Kierujemy ją do osób zainteresowanych sportem i aktywnych, ale dla których sport to coś więcej niż tabele z wynikami i kolejne rekordy - mówi Robert Pstrokoński, wiceprezes Media Point Group, wydawcy "Machiny Sport&Style". Dodaje, że osób takich jest coraz więcej i prawdopodobnie przez najbliższe 5 lat liczba ta będzie rosnąć.
Machina Sport&Style" jest kolejnym elementem strategii Platformy Mediowej Point Group polegającej na wykorzystaniu silnego brandu mediowego "Machiny" do pozyskania nowych grup czytelników. W tym przypadku adresatem są młodzi i aktywni mieszkańcy miast, którzy interesują się sportem i którzy sami uprawiają aktywną rekreację
Bohaterami magazynu są gwiazdy sportu, które mówią o swoich nie tylko sportowych pasjach oraz celebrities, którzy mówią o swoich sportowych pasjach. W pierwszym numerze znalazła się sesja Jakuba Błaszczykowskiego i wywiad z Maciejem Żurawskim, a także sportowe zdjęcia Tomasza Gudzowatego.
Redaktorem prowadzącym "Machiny Sport&Style" jest Katarzyna Nazarewicz-Sosinska. Magazyn ma też radę patronacko-programową, w której oprócz redaktora naczelnego "Machiny" Piotra Metza i prezesa spółki Sport24.pl Artura Racickiego, zasiadają Mariusz Czerkawski, Wojciech Brzozowski i Maciej Kurzajewski.
Wydaniu "Machiny Sport&Style" towarzyszy kampania promocyjna w internecie, m.in. w portalach Sport24.pl, WP, Interia, O2.pl, Filmweb, oraz w czasopismach "Machina", "Film" i "Dlaczego?".
Dołącz do dyskusji: Startuje "Machina Sport&Style"