SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Smsowe reklamy w Europie i USA

3/4 mieszkańców Europy Zachodniej posiadających telefon komórkowy otrzymało w lipcu bieżącego roku reklamę wysłaną smsem.

Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na dane firmy badawczej M:Metrics, w przypadku posiadaczy komórek ze Stanów Zjednoczonych wskaźnik ten wyniósł tylko 17,2 procenta.

W sumie prawie 73 procent respondentów w obu regionach świata przyznało się, że otrzymało smsową reklamę od swojego operatora komórkowego. Z kolei ponad 17 procent badanych otrzymało reklamę typu opt-in, w której zapraszano ich do bezpośredniego skorzystania z danej oferty.

Podobnie jak z pocztą e-mail, w przypadku wiadomości sms pojawiło się zjawisko spamu. 21 procent respondentów badania M:Metrics otrzymało na swoją komórkę reklamy od firm, które nie miały na to ich zgody.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Smsowe reklamy w Europie i USA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl