Smsowe reklamy w Europie i USA
3/4 mieszkańców Europy Zachodniej posiadających telefon komórkowy otrzymało w lipcu bieżącego roku reklamę wysłaną smsem.
Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na dane firmy badawczej M:Metrics, w przypadku posiadaczy komórek ze Stanów Zjednoczonych wskaźnik ten wyniósł tylko 17,2 procenta.
W sumie prawie 73 procent respondentów w obu regionach świata przyznało się, że otrzymało smsową reklamę od swojego operatora komórkowego. Z kolei ponad 17 procent badanych otrzymało reklamę typu opt-in, w której zapraszano ich do bezpośredniego skorzystania z danej oferty.
Podobnie jak z pocztą e-mail, w przypadku wiadomości sms pojawiło się zjawisko spamu. 21 procent respondentów badania M:Metrics otrzymało na swoją komórkę reklamy od firm, które nie miały na to ich zgody.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Smsowe reklamy w Europie i USA