Saatchi & Saatchi stworzył działy Digital i Direct
Grupa Saatchi & Saatchi wyodrębniła działy Digital i Direct. Ten pierwszy, kierowany przez Grzegorza Goldiana, zajmie się kampaniami interaktywnymi, a ten drugi - na czele z Anną Sierpowską - będzie działał w zakresie BTL.
Saatchi & Saatchi Digital, którego kierownictwo objął Grzegorz Goldian, zajmie się tworzeniem i obsługą serwisów i kampanii interaktywnych opartych na zaawansowanych technologiach. Dział skupi się na trzech obszarach aktywności: strategii, kreacji, technologii i planowaniu mediów. W tym pierwszym zakresie będzie pracował nad komunikacją marki, wsparciem sprzedaży i budowaniem relacji (przez CRM, programy motywacyjne i lojalnościowe, społeczności) oraz performance marketingiem (testami, optymalizacją i analizą ROI). Jeśli chodzi o kreację, Saatchi & Saatchi Digital zajmie się opracowywaniem struktury i nawigacji serwisów oraz graficznym przygotowaniem materiałów, takich jak layouty i formy reklamowe. Natomiast w zakresie technologii dział skupi się na doradztwie strategicznym, projektowaniu i kodowaniu front/back endu, utrzymywaniu stron www oraz tworzeniu baz danych. - Bardzo dużą wagę będziemy przywiązywać do ścisłej integracji marketingu technologicznego z usługami świadczonymi przez pozostałe spółki Grupy Saatchi & Saatchi, aby dostarczać naszym klientom kompleksowych rozwiązań do prowadzenia dialogu zarówno z konsumentem, jak i siłami sprzedaży - mówi Grzegorz Goldian, który dotychczas pracował w Euro RSCG Marketing House, gdzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za tworzenie i realizację kampanii komunikacyjnych integrujących nowoczesne media.
Z kolei Saatchi & Saatchi Direct zajmie się BTL-em, marketingiem lojalnościowym i promocją sprzedaży. Dział kierowany przez Annę Sierpowską skupi się na trzech obszarach aktywności: wsparciu sprzedaży, marketingu relacji i expreriential marketingu. W tym pierwszym zakresie Saatchi & Saatchi Direct będzie zajmował się doradztwem strategicznym w zakresie działań promocyjnych, retail & shopper marketingiem, promocjami sprzedaży, loteriami, konkursami, B&G oraz merchandisingiem. W ramach marketingu relacji dział skupi się na CRM-ie oraz programach lojalnościowych i motywacyjnych B2B i B2C, a w ramach expreriential marketingu - na ambiencie, field & event marketingu i sponsoringu. - Chcemy towarzyszyć konsumentom w momencie, w którym jest na to otwarty, a nie wówczas, gdy przewiduje to ramówka telewizyjna - mówi Anna Sierpowska, która ostatnio pracowała w Euro RSCG Marketing House, gdzie odpowiadała za rozwój zintegrowanych działań marketingowych.
Natomiast usługi public relations w ramach Grupy Saatchi & Saatchi będzie świadczyć na zasadach partnerstwa strategicznego agencja Marketing & Communications Consultants. Ta firma oferuje kompleksowe doradztwo w zakresie komunikacji korporacyjnej i zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Zmianę struktury Grupy Saatchi & Saatchi nadzoruje Igor Kaleński, który od początku września pełni w firmie funkcję chief executive oficera.
Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi stworzył działy Digital i Direct