Rynek reklamy telewizyjnej spadł do 899 mln zł w II kw.
Wartość rynku reklamy telewizyjnej w II kwartale wyniosła 899 mln zł, co oznacza spadek o 18% wobec analogicznego okresu ubiegłego roku, wynika z prezentacji grupy TVN dla inwestorów.
W tym czasie wartość rynku reklamy internetowej wzrosła o 5% r/r do 225 mln zł, podał TVN powołując się na dane własne i domu mediowego Starlink. Wartość całego rynku reklamowego miała spaść o 16% r/r do 1879,0 mln zł.
TVN podał, że w II kw. jego przychody z sektora reklamy telewizyjnej spadły o 19% r/r do 353 mln zł. Przychody grupy z segmentu reklamy internetowej wzrosły w tym czasie o 1% r/r do 44 mln zł.
W I połowie 2009 roku grupa miała 119,92 mln zł zysku wobec 271,03 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 1015,13 mln zł wobec 951,19 mln zł. Wyłączając efekt konsolidacji ITI Neovision, przychody spadły o 5,6% do 898 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Rynek reklamy telewizyjnej spadł do 899 mln zł w II kw.