SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reserved otwiera w Warszawie flagowy salon na wzór londyńskiego

W warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy LPP otworzyło flagowy salon marki Reserved. Zaprojektowano go wedle konceptu „open to public”, znanego z londyńskiego sklepu sieci.

Sklep w centrum Warszawy mieści się dwóch kondygnacjach o łącznej powierzchni 2,5 tys. m2. Salon znajduje się w pobliżu głównego wejścia do galerii.

- Kolejny flagowy salon w stolicy, zaprojektowaliśmy zgodnie z nowatorskim konceptem „open to public”. Zgodnie z nim wszystko musi znajdować się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. Dzięki temu, klienci bez przekraczania progu będą w stanie objąć wzrokiem całą kolekcję – mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji LPP.

W modelu „open to public” funkcjonuje sklep Reserved w Londynie, przy Oxford Street. Otwarto go we wrześniu tego roku. Twarzą kampanii towarzyszącej temu wydarzeniu była brytyjska supermodelka Kate Moss.

- Wraz z otwarciem salonu Reserved, poszerzamy obecność marek LPP w Złotych Tarasach, gdzie z powodzeniem działają już salony Cropp, Sinsay i Mohito. Tym samym wraz z otwarciem Reserved, łączna powierzchnia salonów marek LPP w Złotych Tarasach wynosić będzie 4.400 m2 – komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.


Zdjęcia: Michał Zaranek

LPPzapowiada, że do 2020 roku przeznaczy 1,5 mld zł na inwestycje w sieć salonów stacjonarnych, a każdego roku wyda 200 mln zł na obszar badawczo-rozwojowy. W przyszłym roku firma chce zwiększyć o 10 proc. w relacji rdr., a w sklepach internetowych podnieść sprzedaż o 100 proc.

W pierwszych trzech kwartałach 2017 r. spółka LPP miała 141,36 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 17,74 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 4 880,52 mln zł w porównaniu z 4 165,64 mln zł rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Reserved otwiera w Warszawie flagowy salon na wzór londyńskiego

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sin
co za różnica jaki CONCEPT ma sklep, skoro sprzedawane są w nim te same szmaty...
0 0
odpowiedź
User
daro
Ja się cieszę że spółce się powodzi, odzież sprzedaje się bardzo dobrze również za granicą.
0 0
odpowiedź
User
muffka
Wygląda przyjemnie, łatwiej będzie się odnaleźć podczas zakupów.
0 0
odpowiedź