Reklamy w telewizji i prasie kierują dzieci do internetu
Prawie połowa (46 procent) dzieci w wieku od 6 do 11 lat odwiedziła stronę internetową, aby dowiedzieć się czegoś więcej o produkcie, który zobaczyły w reklamie w innym medium (np. telewizji lub prasie).
Tendencja ta zwiększa się wraz z wiekiem, czyli im starsze dziecko tym większe prawdopodobieństwo, że skieruje się ono do internetu po obejrzeniu reklamy - informuje serwis Mediaweek, powołując się na badanie przeprowadzone przez firmę Mediamark Research (MRI).
Spośród blisko 10,7 miliona młodych amerykańskich konsumentów, którzy odwiedzają internetowe serwisy firm po zobaczeniu ich reklam, 26,5 procenta ma od 6 do 7 lat, 33,3 procenta od 8 do 9 lat, a 40,2 procenta od 10 do 11 lat.
Z kolei ze względu na płeć, podział wypadł prawie po równo: 49,4 procenta dziewcząt i 50,6 procenta chłopców przyznało, że obejrzenie reklamy skutkowało wizytą na stronie internetowej.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Reklamy w telewizji i prasie kierują dzieci do internetu