SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Zet wyprzedziło RMF FM

W sierpniu 2006 roku Radio Zet zanotowało najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam

Radio Zet zarobiło 22 380 499 zł, czyli o prawie 3 mln zł więcej niż w sierpniu 2005 – wynika z danych Expert Monitor.  Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 22 146 170  zł  (0,65 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

Większe wpływy zanotowało publiczne radio - sporo zyskała  "Jedynka" oraz "Trójka".

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,2 mln rok temu do 2,4 mln zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w sierpniu 2006 roku 94,34 mln zł, czyli o 15 mln zł więcej niż w sierpniu 2005 roku.

 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc VIII.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: Radio 94 335 653 zł
ZET 22 380 499 zł
RMF FM 22 146 170 zł
PR 1 4 159 927 zł
PR 3 2 694 130 zł
ESKA Warszawa 2 368 710 zł
ESKA Wrocław 2 335 928 zł
ESKA Poznań 2 193 649 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto) 1 981 290 zł
ESKA Łódź 1 894 720 zł
ESKA Katowice (Śląsk) 1 381 244 zł

 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc VIII.2005
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: Radio 79 115 346 zł
RMF FM 22 080 635 zł
ZET 19 752 890 zł
PR 1 3 112 255 zł
PR 3 2 288 750 zł
ESKA Warszawa 2 195 962 zł
ESKA Wrocław 2 149 336 zł
ESKA Poznań 1 559 742 zł
WAWA 1 115 345 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa 1 044 922 zł
MUZYCZNE RADIO Jelenia Góra 1 007 638 zł

dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Dołącz do dyskusji: Radio Zet wyprzedziło RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl