SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Quality Content - zasoby dla mediów i reklamy

Z inicjatywy wydawnictwa Phoenix Press na rynek wprowadzona została marka "Quality Content" nawiązująca do popularnego na Zachodzie pojęcia.

Pod nazwą tą kryją się profesjonalne zasoby redakcyjne - obecnie głównie treści rozrywkowe (krzyżówki, łamigłówki, humor rysunkowy). Tym sposobem sformalizowano dotychczasowe prace wydawnictwa na rzecz zapewnienia contentu rozrywkowego dla różnorodnych klientów - podano  w komunikacie.
 
Produkt dedykowany jest wydawnictwom, agencjom reklamowym i PR oraz firmom, które do własnych publikacji prasowych, produkcji BTL, Internetu oraz biuletynów firmowych potrzebują w krótkim czasie nie wymagającego korekty, różnorodnego materiału redakcyjnego. Jest on dostarczany w formacie gotowym do składu DTP. Szybkie wyszukanie treści wg określonych parametrów wspomaga cyfrowa baza QC (kilkanaście tysięcy zasobów), która gwarantuje wyłączenie oferowanych materiałów z powszechnej sprzedaży na określony czas.
 
Realizowane są również treści na zlecenie, umożliwiające profilowanie ich w zależności od grupy docelowej czy np. zakresu tematycznego. Obecnie oprócz wspomnianych rozrywek umysłowych, do sprzedaży udostępniono horoskopy i psychotesty.
 
W ramach promocji marki uruchomiono stronę internetową, która oprócz prezentacji kluczowych argumentów dla mediów i reklamy dotyczących wykorzystania Quality Content zawiera bogaty słownik pojęć szaradziarskich z przykładami. Przeprowadzono również kampanię mailingową pozwalającą osobom z branży na sprawdzenie ich znajomości pojęć marketingowych, mediowych i reklamowych za pośrednictwem tematycznej krzyżowki - czytamy w infomacji prasowej.

Dołącz do dyskusji: Quality Content - zasoby dla mediów i reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl