SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Puls Biznesu' wdraża program lojalnościowy

Wydawca 'Pulsu Biznesu' wdraża program lojalnościowy dla prenumeratorów dziennika - imPuls.

Członkiem klubu może zostać każdy czytelnik, który wykupił prenumeratę na minimum rok, zarówno bezpośrednio u wydawcy, jak i w firmach kolporterskich. – Liczymy na to, że program będzie dodatkowym argumentem wpływającym pozytywnie na decyzję czytelników o przedłużeniu prenumeraty dziennika na kolejne miesiące– mówi Michał Witkowski, dyrektor ds. marketingu Bonnier Business (Polska).

Oferta klubu zawiera benefity zarówno w obszarze biznesowym, ułatwiające prowadzenie firmy, jak i prywatnym, dla członków klubu i ich rodzin. W chwili obecnej w obu grupach rabaty na produkty i usługi oferuje prawie 30 firm partnerskich. Są to wydawnictwa: Beck Info Biznes, PWN, PWP, Onepress, IFC Press, hotele: Intercontinental, Holiday Inn, Qubus Hotel, sklepy: Hugo Boss, Kenzo, Kazar, Intermoda, Centrum Wina, Wineria, Ski Team, wywiadownia gospodarcza Coface,  kluby sportowe: Akademos, Calypso, World Class oraz firmy usługowe: Orbis Travel, Lufthansa City Center, Vision Express, Blue Cactus,  First Warsaw Golf & Country Club, Silver Screen, Sixt i Orange School.

- Oprócz stałych rabatów przygotowaliśmy dla członków klubu szereg dodatkowych promocji i nagród. Chcemy, aby klub był przedsięwzięciem żywym, integrującym społeczność menedżerów i dostarczającym dodatkowej wiedzy i informacji pomocnych przy podejmowaniu decyzji biznesowych – mówi Michał Witkowski. Z tą myślą tworzyliśmy również serwis internetowy, który będzie podstawową platformą komunikacji między wydawcą a uczestnikami programu.

Rozpoczęciu działalności klubu imPuls towarzyszyć będzie intensywna kampania promocyjna na łamach dziennika i serwisu www.pulsbiznesu.pl, która rozpocznie się 8 marca i potrwa minimum dwa tygodnie. Jednocześnie uruchomiony zostanie specjalny serwis klubowy impuls.pb.pl, za którego stworzenie odpowiada agencja Hypermedia.
System identyfikacji wizualnej klubu oraz projekty reklam przygotowała agencja Esense. Dla „Pulsu Biznesu” pracuje team kreatywny: Bogusia Kaczyńska i Grzegorz Lipka, dyrektor kreatywny - Piotr Soszyński oraz Julita Kudelska z działu obsługi klienta. Ze strony wydawcy za realizację przedsięwzięcia odpowiada Izabela Szewc, menadżer klubu.

Dołącz do dyskusji: 'Puls Biznesu' wdraża program lojalnościowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl