SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przyjaciółka pokonała Wprost

W sierpniu 2006 "Przyjaciółka" odnotował największe wpływy z reklam wśród magazyn. "Wprost", "Polityka" i "Newsweek" w dół.

"Przyjaciółka" zwiększyła w sierpniu cennikowe wpływy netto z reklam do 5 163 486 zł, czyli o 1,5 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu magazynów firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu znalazła się "Claudia", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 4 409 244  zł  (0,4 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Polityce” – 4,1 mln zł (spadek o prawie 0,3 mln zł).

Na czwarte miejsce spadł "Wprost" a na piątek awansowała "Gala", która zanotowała wzrost przychodów z reklam o 0,2 mln zł.

 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc VIII.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 123 845 078 zł
PRZYJACIÓŁKA 5 163 486 zł
CLAUDIA 4 409 244 zł
POLITYKA 4 144 790 zł
WPROST 4 135 720 zł
GALA 3 149 867 zł
VIVA 3 063 586 zł
NEWSWEEK POLSKA 3 054 214 zł

 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc VIII.2005
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 116 701 696 zł
WPROST 5 144 955 zł
POLITYKA 4 409 870 zł
CLAUDIA 4 069 200 zł
NEWSWEEK POLSKA 3 740 964 zł
TELE TYDZIEŃ 3 617 356 zł
PRZYJACIÓŁKA 3 609 213 zł
GALA 2 963 073 zł


dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Przyjaciółka pokonała Wprost

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl