SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Przekrój i Sukces się uzupełniają'

Grzegorz Hajdarowicz jest nie tylko właścicielem tygodnika "Przekrój", ale także miesięcznika "Sukces". Wydawca dostrzega synergię, zwłaszcza w dziedzinie reklamy, pomiędzy tytułami.

- Ja nie widzę syndromu kanibalizacji między tymi tytułami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Knap, doradca Grupy Gremi, spółki należącej do Hajdarowicza. - Od strony reklamowej tytuły mogą świetnie się uzupełniać - dodaje.

Knap zwraca również uwagę, że łączna sprzedaż obu tytułów, wynosi około 100 tys. egzemplarzy. - To jest już znacząca ilość, zwłaszcza, że tytuły nie pożerają tego samego czytelnika - podkreśla Knap.

Nowy wydawca miesięcznika "Sukces" nie chce zdradzić jaką sprzedaż tytułu chciałby osiągnąć w najbliższym czasie. - My kupiliśmy przede wszystkim mocny i rozpoznawalny na rynku brand - mówi Jarosław Knap.

Choć przedstawiciel Hajdarowicza nie wyklucza w przyszłości przejęć innych tytułów prasowych, zaznacza, że do kolejnych zakupów nie będzie dochodzić w najbliższym czasie. Jego zdaniem spółka nie chce wykorzystywać sytuacji gospodarczej do kupna jak największej ilości tytułów po atrakcyjnej cenie.

Wydawaniem "Przekroju" i "Sukcesu" zajmuje się Wydawnictwo "Przekrój" należące do Grzegorza Hajdarowicza. Dyrektorem wydawnictwa zostanie Barbara Stanisławczyk, redaktor naczelna "Sukcesu". Dotychczas miesięcznik należał do Zbigniewa Jakubasa, do niedawna także właściciela "Kuriera Lubelskiego".

Dołącz do dyskusji: 'Przekrój i Sukces się uzupełniają'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl