SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Przedwczesny wytrysk"

Rusza kampania dwutygodnika "Twój Weekend"

Przez cztery dni emitowany będzie 30" spot, który wesprze sprzedaż numeru 4/2005. Przygotowany przez poznański Time sp. z o.o. spot prezentuje poradniczo-rozrywkowy charakter magazynu.

"Twój Weekend" w sposób kulturalny doradza, bowiem czytelnikom, jak radzić sobie z problemami życia intymnego oraz urozmaicać je. Sloganem kampanii jest: "Twój Weekend - o seksie zawsze kulturalnie" - wyjaśnia wydawca pisma spółka Silk Media.

Spot będzie emitowany w RMF FM, sieci radiowek Agory oraz wybranych stacjach lokalnych. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska.

- Sam wybór radia, jako medium reklamowego jest wynikiem testu efektywności, który został przeprowadzony lokalnie na terenie Dolnego Śląska przez wydawnictwo Silk Media w zeszłym roku. Jedynym problemem była niechęć stacji radiowych do emisji spotu nawiązującego do tematyki seksualnej. Dalej łatwiej jest mówić w paśmie chronionym o gwałcicielach i mordercach, niż problemie przedwczesnego wytrysku - wyjaśnia Bartłomiej Grabowski z wydawnictwa Silk Media.

Dołącz do dyskusji: "Przedwczesny wytrysk"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl