SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przed Wielkanocą dużo mniej na tv reklamę. TVN najbardziej w dół

W minionym, przedświątecznym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 353 mln zł, czyli 29 mln zł mniej niż tydzień wcześniej. Mniejsze wpływy reklamowe zanotowały wszystkie główne stacje.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy usług i produktów telekomunikacyjnych przeznaczono aż o 14 mln zł mniej niż tydzień wcześniej (zobacz szczegółowe dane z tamtego okresu), a na spoty ofert finansowych - 11,5 mln zł mniej. Za to wydatki na marketing telewizyjny żywności spadły tylko o 2,5 mln zł, a w przypadku kosmetyków - o niecały milion złotych.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (2-8 kwietnia 2012)
sektor cennikowe wydatki udział proc.
ŻYWNOŚĆ 87 944 332,15 zł 24,9
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 43 258 196,40 zł 12,25
TELEKOMUNIKACJA 38 714 236,25 zł 10,96
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 32 292 048,90 zł 9,14
FINANSE 32 284 064,20 zł 9,14
ROZRYWKA KULTURA 28 662 329,75 zł 8,12
SPRZEDAŻ 23 071 852,90 zł 6,53
MOTORYZACJA TRANSPORT 20 440 700,00 zł 5,79
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 12 641 349,80 zł 3,58
PRODUKTY DLA DZIECI 9 180 393,00 zł 2,6
USŁUGI 5 116 474,80 zł 1,45
BUDOWNICTWO 4 806 177,00 zł 1,36
MARKETING 4 640 771,30 zł 1,31
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 4 543 828,00 zł 1,29
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 1 915 690,10 zł 0,54
ODZIEŻ OBUWIE 1 643 890,00 zł 0,47
INNE 1 306 891,00 zł 0,37
ROLNICTWO OGRODNICTWO 492 330,50 zł 0,14
PRZEMYSŁ 174 260,00 zł 0,05
RAZEM 353 129 816,05 zł

Wszystkie cztery najważniejsze kanały cennikowo zarobiły z reklam znacznie mniej niż we wcześniejszym tygodniu. Najmocniej - o ok. 10,5 mln zł - spadły wpływy reklamowe TVN. Polsat zarobił 8 mln zł mniej, a TVP1 i TVP2 - po ok. 7 mln zł mniej.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (2-8 kwietnia 2012)
stacja cennikowe wpływy udział proc.
Polsat 67 053 450,00 zł 18,99
TVN 62 694 515,00 zł 17,75
TVP1 27 953 200,00 zł 7,92
TVP2 19 326 355,00 zł 5,47
AXN 8 898 615,00 zł 2,52
TV4 7 256 295,00 zł 2,05
VIVA Polska 7 133 518,00 zł 2,02
Discovery 6 793 735,00 zł 1,92
TVN24 6 731 387,50 zł 1,91
Comedy Central 5 719 725,00 zł 1,62
National Geographic 5 419 835,00 zł 1,53
TLC 5 260 850,00 zł 1,49
Disney Channel 5 007 435,00 zł 1,42
TV PULS 4 523 337,50 zł 1,28
TVN7 4 240 115,00 zł 1,20
Polsat2 4 147 650,00 zł 1,17
FOXLife 3 783 975,00 zł 1,07
Polo TV 3 698 310,00 zł 1,05
Investigation Discovery 3 651 965,00 zł 1,03
Eska TV 3 576 645,00 zł 1,01

Dołącz do dyskusji: Przed Wielkanocą dużo mniej na tv reklamę. TVN najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl