SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tydzień w reklamie tv: TVN wyprzedził Polsat

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 364,6 mln zł, czyli niecały milion mniej niż tydzień wcześniej. Wśród głównych stacji TVN zarobił więcej niż Polsat.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy telewizyjne żywności przeznaczono aż o 13 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz szczegółowe dane z tamtego okresu). Z kolei wydatki na reklamę firm i usług z branży finansowej spadły w skali tygodnia o ok. 3 mln.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (16-22 kwietnia 2012)
sektor cennikowe wydatki udział proc.
ŻYWNOŚĆ 86 293 342,10 zł 23,67
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA 47 550 501,40 zł 13,04
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI 38 166 123,40 zł 10,47
FINANSE 32 550 678,55 zł 8,93
TELEKOMUNIKACJA 32 304 469,30 zł 8,86
ROZRYWKA KULTURA 31 282 679,05 zł 8,58
SPRZEDAŻ 24 890 085,10 zł 6,83
MOTORYZACJA TRANSPORT 21 734 496,50 zł 5,96
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI 12 097 044,70 zł 3,32
USŁUGI 10 934 191,00 zł 3
MARKETING 6 474 604,30 zł 1,78
PRODUKTY DLA DZIECI 5 465 000,00 zł 1,5
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA 5 024 618,90 zł 1,38
BUDOWNICTWO 4 169 681,70 zł 1,14
ODZIEŻ OBUWIE 1 902 155,00 zł 0,52
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT 1 664 996,30 zł 0,46
INNE 1 198 368,20 zł 0,33
ROLNICTWO OGRODNICTWO 553 485,75 zł 0,15
PRZEMYSŁ 359 480,00 zł 0,1
RAZEM 364 616 001,25 zł


TVN cennikowo zarobił z reklam 10,5 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, za to Polsat - prawie 5 mln zł mniej. W konsekwencji po raz pierwszy od dłuższego czasu TVN wyprzedził stację Zygmunta Solorza-Żaka w tygodniowym zestawieniu reklamowym.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (16-22 kwietnia 2012)
stacja cennikowe wpływy udział proc.
TVN 70 527 300,00 zł 19,34
Polsat 63 058 950,00 zł 17,29
TVP1 29 940 310,00 zł 8,21
TVP2 21 277 660,00 zł 5,84
AXN 9 638 500,00 zł 2,64
VIVA Polska 8 283 920,00 zł 2,27
Discovery 7 268 255,00 zł 1,99
TVN24 7 061 535,50 zł 1,94
TV4 6 666 670,00 zł 1,83
Comedy Central 6 145 820,00 zł 1,69
TLC 5 292 290,00 zł 1,45
National Geographic 5 290 165,00 zł 1,45
TVN7 4 750 240,00 zł 1,30
TV PULS 4 415 612,50 zł 1,21
Polo TV 4 348 255,00 zł 1,19
FOXLife 4 198 785,00 zł 1,15
Disney Channel 4 158 675,00 zł 1,14
Investigation Discovery 3 867 280,00 zł 1,06
Eska TV 3 744 785,00 zł 1,03
Polsat2 3 591 725,00 zł 0,99

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: TVN wyprzedził Polsat

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Korespondent z Zamku Wildstein
TVP 1 i 2 równomiernie jadą w dół, co jest konsekwencją upadłej i dalej spadającej oglądalności, słabego programu i braku koncepcji. Braun nie będzie miał na pensję dla Wekslera.
0 0
odpowiedź